włosy na piersiach sorted by
relevance

Admin30.06.2021

Włosy na piersiach. Dlaczego rosną włoski na piersiach? Jak je usuwać?

U kobiet produkowany jest on przez jajniki.
6702
Admin29.08.2021

Włosy na sutkach. Zespół policystycznych jajników

W kazdym razie, powracajac do tematu, ja te wloski wyrywam, ale pojawia sie inny problem niz te pieronskie wlosy.
2303
Admin10.06.2021

Włoski na piersiach

Najlepszy salon w swojej okolicy znajdziesz tutaj! A poza tym ona tez zajmuje sie chorobami sutkow,wiec msle ,ze sie na tym zna.
4900
Admin23.06.2021

Włosy na sutkach. Zespół policystycznych jajników

No i pytanie jest takie: jak sie pozbyc tych ciemniejszych plamek? A zatem najpierw wizyta u specjalisty.
85010
Admin26.07.2021

Włosy na piersiach. Dlaczego rosną włoski na piersiach? Jak je usuwać?

bez przesady z tym hirsutyzmem :O ja tez od czasu do czasu mam jakis wlosek cienki kolo sutkow, a nawet dwa albo trzy, ale to niekoniecznie oznacza, ze masz hirsutyzm :O ale jezeli owlosienie jest dosc spore, to idz z tym do lekarza i tyle : ps.
2601
Admin16.08.2021

Share

.
5704
Admin26.08.2021

Share

Ja teraz juz niemalze codziennie robie piling a na noc, zeby zlagodzic ewentualne podraznienia , smaruje Alantanem plus w kremie masc jest dla mnie za tlusta.
70010
Admin06.07.2021

brodawki na piersiach

Najbardziej wnerwiaja mnie wloski na piersiach : Usuwalam i usuwam je roznymi metodami, najczesciej jednak peseta.
4401
Admin03.08.2021

Dlaczego u kobiet rosną włosy na klatce piersiowej? Sposoby usuwania i zwalczania włosów na piersiach dziewcząt

.
406
Admin07.07.2021

Polka z najdłuższymi włosami, które sięgają kostek. Widok zapiera dech w piersiach!

Mozna tez stosowac sudocrem ,ale to tez polecam jedynie na noc,bo jest on bilaly i moze poprudzic nieco bielizne.
8805