na badoo po imieniu sorted by
relevance

Admin03.07.2021

Randki cork

Zreszta, nikogo nie chce bronic, na takich portalach sa rozne osoby, czy to kobiety czy faceci, ale mowienie ze to same smieci i trolle to spore przegiecie.
2807
Admin13.08.2021

Randki cork

Dating has a girls' name is the fish and the world.
6306
Admin22.08.2021

Skorzystaj z Badoo i poznaj nowych znajomych

Ale wtedy jest juz za pozno.
Admin25.06.2021

Jak znaleźć i wchodzić w interakcje z ludźmi na Badoo, aby ich poznać

Jak nie telewizora, to smartphone'a, a jak nie to zmiana modelu faceta na bardziej wydajny, zamozniejszy.
9805
Admin13.07.2021

Share

13 14:13:48 last modified: 2015.
4207
Admin02.07.2021

Jak znaleźć i wchodzić w interakcje z ludźmi na Badoo, aby ich poznać

Patologia ze strony kobiet, wszystko zalezy od tego jak taka kobieta zostala wychowana i na ile sobie pozwala.
5904
Admin01.08.2021

Skorzystaj z Badoo i poznaj nowych znajomych

Jak dla mnie na sympatii dobre jest to, ze rozne dziewczyny maja dokladne opisy oczywiscie skrocone jakie sa.
2708
Admin18.07.2021

Jak reagujecie na to gdy ktoś zwraca się do Was po imieniu? I czy tylko ja aż tak tego nienawidzę?

Jak nie masz do tego daru to popros kogos innego co ma dobre gadanie i niech.
1304
Admin20.06.2021

Badoo

2 lis 2016 - audyt dla polakw w ciemno — portal typowo randkowy badoo? "ksiazki" i nie wiadomo czy taka osoba przeczyta ksiazke raz na jakis czas, czy tez ma kolekcje ksiazek i ciagle jest zajeta czytaniem.
98010
Admin01.08.2021

Zawołani po imieniu

A moze gra na jakims instrumencie? to normalny stan rzeczy, czasy sie zmieniaja.
7302